Ενημέρωση

ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6936231736 (ΠΑΣΧΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ)

Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2015

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.


• Παρακολουθώντας τα τελευταία χρόνια την εξέλιξη της ζωής, γίνεται από όλους αντιληπτή η σημασία της σωστής ανάπτυξης του ανθρώπου από την παιδική ηλικία. Βλέποντας τα παιδιά μας να μεγαλώνουν σε μια κοινωνία γεμάτη με το άγχος της καθημερινότητας, θα θέλαμε σίγουρα την όσο το δυνατόν πιο ομαλή ανάπτυξή του!  Σχολείο, σπίτι, φροντιστήριο, σπίτι, ύπνος. Η καθημερινότητα ενός παιδιού στις μέρες μας είναι πραγματικός εφιάλτης, τον οποίο επιβάλλει το σύγχρονο μοντέλο ζωής. Το παιδί από πολύ νωρίς μπαίνει στο στείρο σύστημα εκπαίδευσης και της εμπορευματοποίησης κάθε μορφής γνώσης, με αποτέλεσμα να περνούν σε δεύτερη μοίρα η ορθή έννοια της παιδείας και της αγωγής. Μέσα σε αυτή την μονότονη καθημερινότητα,  ένα φωτεινό παραθυράκι διαφυγής για ένα νέο μπορεί να είναι ο αθλητισμός. Σε μικρή ηλικία ξεκινά σαν παιχνίδι, το οποίο οξύνει τη δημιουργικότητά του και ακολούθως το δημιουργικό του εγωισμό. Καθώς το παιδί μεγαλώνει, δέχεται όλο και περισσότερες επιδράσεις στο χαρακτήρα του από τον αθλητισμό, αναπτύσσει το αίσθημα της συνεργασίας και της συλλογικότητας, ενώ παράλληλα μαθαίνει να σέβεται το συμπαίχτη αλλά και τον αντίπαλό του. Υιοθετεί την ευγενή άμιλλα μένοντας συγκροτημένος στη χαρά της νίκης και αποδέχεται την ήττα σαν κίνητρο βελτίωσης και αυτοκριτικής.


• Σιγά-σιγά ο νέος αρχίζει να αντιλαμβάνεται και να κατακτά αξίες ζωής, όπως η υπομονή και η επιμονή, ο κόπος και η ανταμοιβή, η χαρά και η λύπη, καθιστώντας την κοινωνικοποίησή του πιο ομαλή. Επιπλέον, μαθαίνει να θέτει στόχους υψηλούς και να τους εκπληρώνει, ενώ παράλληλα αποφεύγει με δική του κρίση τις κακές επιρροές και τις καταχρήσεις που μαστίζουν τους εφήβους.


• Ένας αθλητής παραμένει αθλητής και εκτός του αγωνιστικού χώρου. Αυτό τον καθιστά καλύτερο άνθρωπο με σφαιρική μόρφωση και παιδεία, καλύτερο μαθητή, εργαζόμενο, φίλαθλο, έναν άνθρωπο που σέβεται τους γύρω του και πάνω απ όλα τον εαυτό του.


Υγιεινές Συνήθειες Ποδοσφαιριστή 
Τουλάχιστον οχτώ ώρες ύπνου

Αυτό προϋποθέτει μια στενή συνεργασία με τους γονείς. Κυρίως επιβάλλεται να ασκείται επιρροή στις συνθήκες παρακολούθησης της τηλεόρασης. Ο επαρκής νυχτερινός ύπνος είναι σπουδαιότερος από την τηλεόραση.

Σωστή έναρξη της ημέρας
• Κρύο λουτρό ή ντους εναλλασσόμενης θερμοκρασίας.
• Έντονο τρίψιμο του σώματος (και μασάζ με βούρτσα).
• Πλύσιμο δοντιών, φροντίδα του δέρματος (κρέμα).
• Γρήγορο ντύσιμο.
• Έναρξη της ημέρας χωρίς βία και άγχος (για όλες τις πρωινές δραστηριότητες προγραμματίστε αρκετό χρόνο).

Υγιεινή διατροφή

Η τροφή κρίνεται αναγκαίο να είναι μεταξύ άλλων επαρκής σε φυτικές ίνες και κυρίως πλούσια σε βιταμίνες και ανόργανες ουσίες (μέταλλα). Γονείς και προπονητές χρειάζεται να δώσουν προσοχή, ώστε τα παιδιά να υιοθετήσουν συνετές συνήθειες διατροφής.

Εδώ ανήκουν:
• Τακτική διατροφή με φρέσκα φρούτα, ωμές σαλάτες, μαύρο ψωμί, γαλακτοκομικά προϊόντα, γάλα και χυμούς φρούτων.
• Τήρηση τακτικών ωρών φαγητού (πρωινό, 2ο πρωινό στο σχολείο, γεύμα, απογευματινό, δείπνο).
• Φαγητό χωρίς παρενοχλήσεις (χωρίς παρεκκλίσεις και βιασύνη).
Καθαρός, άνετος και απορροφητικός για τον ιδρώτα ρουχισμός προπόνησης και αγώνα
Εδώ ανήκουν:
• Βαμβακερά σλίπς,
• Βαμβακερές κάλτσες
• Σε άσχημες καιρικές συνθήκες: φόρμα προπόνησης, αδιάβροχη ενδυμασία και ένα κάλυμμα κεφαλής (σκούφος ή κουκούλα).


Στη βασική (θεμελιώδη) προπόνηση χρησιμοποίηση παπουτσιών με πολλές τάπες ή παπουτσιών δρόμου (όχι βιδωτές τάπες)

• Καθάρισμα παπουτσιών μετά την προπόνηση ή τον αγώνα.
• Στέγνωμα των υγρών παπουτσιών μετά την προπόνηση με χαρτί και ακολούθως επάλειψη με λίπος δέρματος ή κρέμα παπουτσιών.
Χρησιμοποίηση περικνημίδων (προστατευτικά καλύμματα για πόδια) και στην προπόνηση

Μετά την προπόνηση πάντα μπάνιο ή ντους.

• Έχετε πάντα μαζί σας στην προπόνηση πετσέτα, σαπούνι, σαγιονάρες μπάνιου, χτένα και κρέμα σώματος.
• Για σκληραγωγία συνηθίστε από νωρίς το ντους εναλλασσόμενης θερμοκρασίας (ζεστό/κρύο).
• Χρησιμοποιείται πάντα σαγιονάρες μπάνιου στα λουτρά ή στα ντους.
• Συνηθίστε στη φροντίδα του δέρματος με κρέμα ή λάδι (λοσιόν).
• Μη φύγετε από το γήπεδο με βρεγμένα μαλλιά. Αν δεν υπάρχουν κατάλληλες δυνατότητες ο προπονητής πρέπει να απαιτεί την κάλυψη του κεφαλιού όχι μόνο στις ψυχρές μέρες.
• Αλλάζετε πάντα εσώρουχα μετά το ντους.


Τακτική φροντίδα των ποδιών


 • Τα πόδια είναι το σημαντικότερο «εργαλείο» του ποδοσφαιριστή.
• Τα νύχια των ποδιών πρέπει να κόβονται όσο τον δυνατόν πιο κοντά και να διατηρούνται καθαρά καθημερινά.
• Τα ποδόλουτρα με τις ανάλογες κινητικές ασκήσεις δυναμώνουν τα πέλματα και επιδρούν ενάντια στην εφίδρωση των ποδιών.
• Οι παίκτες με τάση εφίδρωσης των ποδιών ή μυκητιάσεων είναι απαραίτητο να υποβάλλονται σε ιατρική θεραπεία.

ΠΗΓΗ: http://www.olympiacosacademy.com/

1 σχόλιο:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...